Praktyk, specjalista w wieloletnim doświadczeniem. W swojej karierze zawodowej współtworzył pierwszy polski letterhouse ABC Direct Contact, gdzie piastował funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Marketingu. Współtworzył pierwszą wersję Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Współpracował z największymi agencjami w kraju m.in. McCann Communication, gdzie pełnił funkcję Prezesa McCann Relationship Marketing, w agencji J. Walter Thompson zarządzał Client Service i Strategią, a także w Grey Worldwide gdzie od podstaw stworzył dział strategii.

Za swój osobisty sukces uważa fakt, że pracownicy działu strategii Grey są dziś dyrektorami strategicznymi w największych agencjach sieciowych. Pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Prowadził m.in. projekty takie jak klub „Kuchnia od kuchni” dla Winiar i Action Man Club dla Hasbro, które były de facto projektami lojalnościowymi. Wprowadził na rynek m.in. markę papierosów Kent dla British American Tobacco.

Jest współzałożycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Ponad to jest również członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej, takich jak Superbrands, Golden Arrow i Boomerang.

Oprócz pracy jako strateg rozwija się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR, gdzie nadzorował prace merytoryczne nad programem SSM oraz koordynował pracę wykładowców. Aktualnie prowadzi własną Marketing Communication Academy (MCA), w której wraz z ekspertami i specjalistami marketingu i komunikacji przeszkolił kilkaset polskich firm.

Od kilku lat związany jest z Uniwersytetem Wrocławskim gdzie w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej wykłada ,,strategię i marketing relacji” i współtworzy kierunek „Komunikacja Wizerunkowa”. W Forum Edukacji Biznesowej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu prowadzi kompleksowy program „Compendium Marketingu” a na UE zajęcia z marketingu.