Od kilku lat związana z Urzędem Marszałkowskim Województwa Łódzkiego w roli głównego specjalisty ds. marketingu, brand managera odpowiedzialnego za promowanie idei design thinking oraz rozwój marki „Promuje Łódzkie”. Doświadczony moderator design thinking, trener, praktyk. Włącza się w wiele inicjatyw i projektów, w tym między innymi: Festiwal Myślenia Projektowego, Europejskie Forum Gospodarcze, Global Service Jam, Światowy Tydzień Przedsiębiorczości, Łódź Design Festival, Lodz Go! – Kreatywna Przedsiębiorczość, Biznes Up – Biznes zaprojektowany, Design Thinking Week. Jest pomysłodawcą pierwszego w Polsce „Łódzkie Design Thinking BarCamp” – cyklicznego wydarzenia integrującego społeczności kreatywne. Wierzy, że dzięki design thinking&doing można zaprojektować sukces i skutecznie budować przewagę w każdej dziedzinie. Prowadzi bloga tematycznego (www.dt.lodzkie.pl), dzieli się wiedzą na www.facebook.com/lodzkiepromujedesignthinking/