Od ponad 8 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Doświadczenie zdobywał przy projektach z obszaru public relations i social media. Obecnie pracuje w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group, gdzie specjalizuje się głównie w działaniach z obszaru content marketingu i public relations.

Jest także koordynatorem cyklu konferencji Marketing Progress oraz projektów edukacyjnych w jego ramach oraz redaktorem naczelnym kwartalnika o tej samej nazwie, uznanego za najlepszy tytuł elektroniczny w 2016 roku – według jury Konkursu Biuletynów Firmowych. Zajmuje się organizacją wydarzenia, odpowiada za jego promocję, agendę spotkania, obsługę uczestników i sprzedaż.

Publikuje regularnie w mediach branżowych m.in. w Marketing w Praktyce, Brief.pl, Interaktywnie.com czy Marketer+. Jest wykładowcą wrocławskiego oddziału Uniwersytetu SWPS na specjalności “Kreowanie mediów”. Występował na takich konferencjach jak Internet Beta, TEDxWSB, Event’s Festiwal czy Czwartkowe Spotkania Social Media.