WROCŁAW

08 – 10.05.2017

Tegoroczna edycja Design Thinking Week składać będzie się z dwóch odsłon: Dni I DESIGN,  organizowanych przez członków Koła Naukowego Design Thinking Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz warsztatów Contilo.

Wrocławska edycja Design Thinking Week 2017 to dni I DESIGN organizowane na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu przez Koło Naukowe Design Thinking oraz spotkanie i warsztat DT przeprowadzony przez Contilo.

Dni I DESIGN odbiły się szerokim echem nie tylko we Wrocławiu. Wyjątkowi prelegenci, dziesiątki godzin spotkań, warsztatów, dyskusji i integracji pod znakiem DT, 300 zadowolonych uczestników! W temat DTW 2017 wprowadzili uczestników Andrzej, Adam i Krzysztof z Wrocław Service Jam warsztatem DT nt.: Millenialsi na rynku pracy – jak utrzymać ich lojalność? W warsztacie wzięli udział zarówno pracodawcy jak i młodzi pracownicy. Wypracowane rozwiązania oraz cenne wnioski zabrali ze sobą. Niezwykłą przygodą był również udział w grze Ceteris Creatis – powstrzymaj epidemię! Uczestnicy musieli przenieść się w czasie do lat, w których kampus UE był oddziałem chorób zakaźnych i uratować Uniwersytet przed epidemią wykorzystując wiedzę zdobytą w trakcie I DESIGN.

Contilo przygotowało spotkanie zamykające projekt Kroniki Nadodrza, który zapoczątkowany został w trakcie DTW 2015 i zakończył się wdrożeniem innowacyjnej gry miejskiej. Uczestnikami wydarzenia byli przedstawiciele biznesu, instytucji, organizacji i mieszkańców Nadodrza, rewitalizowanego osiedla Wrocławia. Warsztat nt.: W jaki sposób bezpośrednio angażować mieszkańców w proces rewitalizacji przestrzeni miejskiej miał na celu pobudzenie międzysektorowej dyskusji i poszukiwanie rozwiązań w oparciu o bezpośrednie spotkanie z odbiorcą. Wypracowane pomysły zostały przekazane Łokietka 5- Infopunkt Nadodrze – merytorycznemu zleceniodawcy warsztatu i partnerowi DTW Wrocław.

ORGANIZATORZY I PRELEGENCI

LABEL1

ZESPÓŁ OGÓLNOPOLSKI

Joanna Szustakiewicz jest praktykiem Design Thinking i projektantką usług posiadającą kilkuletnie doświadczenie projektowe i warsztatowe. Jako Członek Zarządu Stowarzyszenia Top 500 Innovators stworzyła ogólnopolski festiwal Design Thinking Week oraz inicjatywę Design Thinking @ Politechnika Gdańska. Pierwsze szlify DT zdobywała na Uniwersytecie Stanforda w Kalifornii. Szczególnie bliskie jest jej wykorzystanie tej metodyki w projektowaniu usług, czym zajmuje się w praktyce w realizowanych projektach i warsztatach oraz w teorii w ramach studiów doktoranckich na Politechnice Gdańskiej. Joanna jest laureatką programu stażowego Top 500 Innovators na University of California, Berkeley. Wcześniej przez 4 lata pracy zawodowej zajmowała się transferem technologii z nauki do biznesu. Kreatywność rozumiana jako wolność tworzenia, innowacyjność czyli zmiana na lepsze, działanie na rzecz innych, aktywność i własny rozwój to wartości, które wyznaczają jej drogę od lat.

WROCŁAW

I DESIGN to wydarzenie organizowane przez członków Koła Naukowego Design Thinking Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Jesteśmy ludźmi z pasją, którzy chcą aktywnie działać, podejmować nowe wyzwania i w sposób twórczy realizować projekty, mające rzeczywisty i pożyteczny wpływ na otoczenie. Cechuje nas ciekawość świata i chęć do ciągłego uczenia się oraz doskonalenia swoich kompetencji. Jesteśmy otwarci na ludzi, szukamy tego co nietypowe, chcemy inspirować siebie i innych, dobrze się przy tym bawiąc. Wierzymy, że zgrana grupa osiągnie zawsze więcej niż nawet najbardziej wybitna jednostka. Dlatego praca w zespole, radość wspólnego tworzenia, łączenie w jedno różnych wizji, doświadczeń i umiejętności jest dla nas największą wartością. Skupiamy się na rozwoju naszych zainteresowań, a dzięki spojrzeniu z różnych perspektyw i wzajemnej motywacji nawet skromne idee rozbudowujemy do imponujących rozmiarów. Na każdym etapie działań towarzyszy nam myśl MORE CREATIVE.

WROCŁAW

Założyciel firmy Space is More, oraz doktorant Politechniki Wrocławskiej specjalizujący się w kosmicznej architekturze. Kierownik oraz główny projektant serii raportów traktujących o załogowych lotach kosmicznych i misji załogowych oblotów planety Mars prezentowanych w centrum badawczym NASA Ames, na Stanford University oraz UC Berkeley. Twórca koncepcji osiedli marsjańskich prezentowanych podczas EXPO 2015 w Mediolanie oraz finalista prestiżowego konkursu NASA na projekt marsjańskiego habitatu budowanego za pomocą technologii druku 3d. Najnowszy projekt Leszka jest prototypem przyszłego stylu życia. Space is More wraz z firmą Space Garden rozwija koncept placówki badawczej Modular Analog Research Station.  Powstająca właśnie placówka M.A.R.S. pozwoli na badanie ludzkiej psychologii podczas długotrwałych misji kosmicznych przy jednoczesnym testowaniu najnowszych zrównoważonych technologii.

WROCŁAW

Jest Konsultantem w Zespole Innowacji i B+R w PwC. Jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, ukończył studia na kierunku Finanse i Rachunkowość, na wydziale Nauk Ekonomicznych. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Dziale Audytu w KPMG oraz na stanowisku Młodszego Specjalisty ds. Księgowości w firmie Wincor Nixdorf. Do zespołu PwC dołączył w 2015 r.

Od momentu dołączenia do Zepsołu PwC, Adrian brał udział w projektach zarówno z zakresu opracowania strategii rozwoju obszaru B+R+I w przedsiębiorstwach, jak również z zakresu pozyskiwania finansowania ze środków publicznych. W swojej dotychczasowej karierze zawodowej, Adrian pracował m.in. dla klientów z sektora energetycznego, chemicznego, elektronicznego, lotniczego oraz nawozowego. Brał również udział przy organizacji warsztatów szkoleniowych sygnowanych z ramienia PwC. Koordynuje również konkurs Inicjator Innowacji, którego partnerem jest firma PwC.

WROCŁAW

Strateg marketingowy i business designer. Doradza markom, pomagając im w ich wzroście. Współpracuje z kilkoma agencjami strategicznymi jako zewnętrzny ekspert. W pracy kieruje się klientocentryzmem. Certyfikowany moderator design thinking i szkoleniowiec. Autorka bloga martagorazda.pl

WROCŁAW

Współwłaściciel firmy RekinySukcesu.pl. Specjalista w tworzeniu nowych kanałów dotarcia do Klienta. Dzieli się wiedzą z zakresu marketingu internetowego szkoląc m.in. dla Mbanku czy Uniwersytetu Wrocławskiego. Miłośnik wszelakiego rodzaju statystyk (w tym Google Analytics), znawca mechanizmów reklamowych (w tym Google Adwords), fanatyk Joomla. Twórca filmów na Youtubie z cyklu #PoradnikMarketingowy. Generuje do 1000 pomysłów na minutę, a może i więcej… Prywatnie fan muzyki, sportu i buldogów francuskich.

WROCŁAW

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się jak go robić skutecznie i sprawnie. Był social media managerem, content managerem, analitykiem i sprzedawcą. Ciągle wykorzystuje zdobyte doświadczenie, szkoląc z monitoringu Internetu podczas licznych prelekcji na m.in.: Marketing Day, Pipeline Summit, Forum Inbound Marketing, Kongresie Praktyków biznesu czy Kongresie Business Inteligence. Jest współautorem Biblii E-Biznesu i innych, licznych publikacji, prowadzi zajęcia na wielu uczelniach (m.in. UW, SWPS, AGH). Od 2016 roku prowadzi zajęcia Data & Web Mining na WH AGH w Krakowie. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

WROCŁAW

Dorian Zapata Rioja is currently Senior PR Manager at Publicon, a PR company based in Wrocław. He has experience in the areas of strategic and institutional communications; governmental and non-governmental organizations; and Political, B2B & Media relations.

During 2015 he served as Director of Communications of the Bolivian Ministry of Autonomy. Previously he has worked as Project manager, Editor and researcher. He possesses a Master Degree in Political Science from the University of Wrocław and a Bachelor Degree in International Relations from Nur University. Dorian is Bolivian and he is skillful at intercultural work environments, as he has lived in Canada while working as a journalist-volunteer for a local magazine; and for the past 3 years in Wrocław, Poland.

WROCŁAW

Ukończyła Finanse i Rachunkowość na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz Dziennikarstwo i Komunikację Społeczną na Uniwersytecie Wrocławskim. Od 4 lat związana z rynkiem mediów i public relations. Swoją karierę zawodową rozpoczynała jako redaktor serwisu finansowego Bankier.pl. Od niemal 2 lat pracuje w jednej z największych wrocławskich agencji PR-owych – Publicon- na stanowisku PR Manager. W swoim portfolio posiada klientów zarówno z obszaru startupów i nowych technologii, jak i międzynarodowe korporacje. Specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacyjnych, zarządzaniu kryzysowym oraz planowaniu kampanii medialnych.

WROCŁAW

Praktyk, specjalista w wieloletnim doświadczeniem. W swojej karierze zawodowej współtworzył pierwszy polski letterhouse ABC Direct Contact, gdzie piastował funkcję Wiceprezesa Zarządu ds. Marketingu. Współtworzył pierwszą wersję Ustawy o Ochronie Danych Osobowych. Współpracował z największymi agencjami w kraju m.in. McCann Communication, gdzie pełnił funkcję Prezesa McCann Relationship Marketing, w agencji J. Walter Thompson zarządzał Client Service i Strategią, a także w Grey Worldwide gdzie od podstaw stworzył dział strategii.

Za swój osobisty sukces uważa fakt, że pracownicy działu strategii Grey są dziś dyrektorami strategicznymi w największych agencjach sieciowych. Pracował dla największych firm, jak Nestlé czy General Motors. Prowadził m.in. projekty takie jak klub „Kuchnia od kuchni” dla Winiar i Action Man Club dla Hasbro, które były de facto projektami lojalnościowymi. Wprowadził na rynek m.in. markę papierosów Kent dla British American Tobacco.

Jest współzałożycielem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Ponad to jest również członkiem jury najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingowej, takich jak Superbrands, Golden Arrow i Boomerang.

Oprócz pracy jako strateg rozwija się jako dydaktyk. Współtworzył Szkołę Strategii Marki SAR, gdzie nadzorował prace merytoryczne nad programem SSM oraz koordynował pracę wykładowców. Aktualnie prowadzi własną Marketing Communication Academy (MCA), w której wraz z ekspertami i specjalistami marketingu i komunikacji przeszkolił kilkaset polskich firm.

Od kilku lat związany jest z Uniwersytetem Wrocławskim gdzie w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej wykłada ,,strategię i marketing relacji” i współtworzy kierunek „Komunikacja Wizerunkowa”. W Forum Edukacji Biznesowej Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu prowadzi kompleksowy program „Compendium Marketingu” a na UE zajęcia z marketingu.

WROCŁAW

Doktorantka  Uniwersytetu SWPS we Wrocławiu. Współwłaścicielka Centrum Integralnego Wspierania Rozwoju. Ukończyła Leadership Coaching School Adventure for Thought oraz Szkołę Trenerów Biznesu Moderator. Prowadzi badania w obszarze przedsiębiorczości i psychologii ekonomicznej. Współpracowała m.in z Działem Marketingu i Rekrutacji Uniwersytetu SWPS,  ośrodkami edukacyjnymi w całej Polsce w ramach Projektu Strefa Młodzieży Invest Bank S.A.

WROCŁAW

Od ponad 8 lat zajmuje się komunikacją marketingową. Doświadczenie zdobywał przy projektach z obszaru public relations i social media. Obecnie pracuje w agencji marketingu zintegrowanego Mind Progress Group, gdzie specjalizuje się głównie w działaniach z obszaru content marketingu i public relations.

Jest także koordynatorem cyklu konferencji Marketing Progress oraz projektów edukacyjnych w jego ramach oraz redaktorem naczelnym kwartalnika o tej samej nazwie, uznanego za najlepszy tytuł elektroniczny w 2016 roku – według jury Konkursu Biuletynów Firmowych. Zajmuje się organizacją wydarzenia, odpowiada za jego promocję, agendę spotkania, obsługę uczestników i sprzedaż.

Publikuje regularnie w mediach branżowych m.in. w Marketing w Praktyce, Brief.pl, Interaktywnie.com czy Marketer+. Jest wykładowcą wrocławskiego oddziału Uniwersytetu SWPS na specjalności “Kreowanie mediów”. Występował na takich konferencjach jak Internet Beta, TEDxWSB, Event’s Festiwal czy Czwartkowe Spotkania Social Media.

WROCŁAW

Ekspert w obszarze doskonalenia kompetencji menedżerskich oraz zarządzania złożonymi projektami rozwojowymi. Trener, coach, wykładowca akademicki, właściciel firmy szkoleniowo – consultingowej  Szymonek- Stec ACADEMY, której głównym celem jest dostarczanie  ludziom i organizacjom narzędzi niezbędnych do wypełnienia luki pomiędzy wiedzą, a działaniem, by w pełni potrafili wykorzystać posiadaną wiedzę w praktyce.

Absolwentka  studiów MBA w Oxford Brooks University, a także Zarządzania i Marketingu, Public Relations i Psychologii Zarządzania oraz Psychologii Społecznej w SWPS we Wrocławiu. Coach, certyfikowany trener biznesu i rozwoju osobistego. Certyfikowany moderator Design Thinking.

Jako HR Director oraz Training and Development Manager była odpowiedzialna za wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie budowy potencjału intelektualnego, zarządzania talentami oraz zarządzania wiedzą. Specjalizuje się w projektach mających na celu zarządzanie zmianą, obejmujące m.in. optymalizację funkcji HR, modelowanie kultury organizacji, rozwój strategii komunikacji  i budowanie zaangażowania pracowników.

Międzynarodowy Praktyk i Master Programowania Neurolingwistycznego oraz Time Line TherapyTM. Absolwent licznych kursów i szkoleń z zakresu perswazji, motywacji osiągnięć, wystąpień publicznych. Uczyła się m.in. u takich sław, jak: Brian Tracy, Robert Cialdini, Les Brown, Anthony Robbins, Kevin Hogan, Andy Harrington, Jacek Santorski i wielu innych.

WROCŁAW

Pomaga tworzyć. Ponad 15 lat związana zawodowo z marketingiem (m.in. na koncie marki, dla której obecnie pracuje – nagroda dla najlepszej kampanii reklamowej w Polsce). Specjalizuje się w psychologii biznesu, brandingu i m.in. Design Thinking. Trenerka biznesu. Mentorka i doradca. Po pracy działa w Fundacji Garaż, która wspiera przedsiębiorczość. Żeglarka. Lubi dużo czytać, (skutecznie) dziwić się i poszerzać horyzonty.

WROCŁAW

 Marketing Manager w IGN Polska, polskim oddziale największego na świecie portalu dla graczy, który globalnie dociera do 160 000 000 użytkowników na całym świecie. Zawodowo specjalizuje się on w skutecznej komunikacji marketingowej w internecie, zarówno kanałami tradycyjnymi jak i social media. Prywatnie wielki fan psychologii społecznej oraz wszystkiego co geekowskie.

WROCŁAW

Projektant z 9-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w projektowaniu e-usług i platform e-commerce. Praktyk i ewangelista: service design, design thinking, visual thinking oraz UCD. Absolwent Service Design na School of Form w Poznaniu. Inicjator i współorganizator projektu Global Service Jam we Wrocławiu. Pracował m.in. dla: Polkomtel (Plus), TIM SA, Merlin.pl, Travelplanet.pl, Aero.pl, NEO24.pl, Energa, Enea, NAVO, PZU.

WROCŁAW

Wcześniej programista i project manager. Od 4 lat User Experience to jego pasja. Zafascynowany procesem Design Thinking. Rozumie świat techniczny i stara się go dostosować do potrzeb użytkownika – „tłumacz” świata biznesu i świata technicznego. Pracował m.in dla: PZU, WSB (TEB Akademia) PCC Rokita, praca.pl, Nowa Era, Pearson, Wolters Kluwer.

WROCŁAW

Researcher/UX Designer, posiada doświadczenie w projektowaniu oraz realizowaniu badań obejmujących rozwiązania dla B2B, e-commerce, programów lojalnościowych, strategii e-commerce oraz CRM. Zainteresowania: mobile, grafika, coaching, komunikacja, prowadzenie warsztatów i szkoleń, technologie dla osób niepełnosprawnych. Absolwent Psychologii oraz Projektowanie Interakcji Człowiek-Technologia na USWPS.

Pracował m. in. Grene, Enea, Medicover, Ergom, Ringier Axel Springer, Sportofino, BZ WBK, Solar, Praca.pl, Rigips.

WROCŁAW

Praktyk z 10-letnim doświadczeniem. Na co dzień pomaga firmom tworzyć wizerunek marki, celnie dostosowywać ofertę do klienta oraz budować z nim długotrwałe relacje. Projektant. Grafik. Artysta.

Prowadzi warsztaty, mające na celu precyzyjne określenie modelu biznesowego firmy w tworzeniu strategii marketingowej oraz zdobycie umiejętności wykorzystania technik niezbędnych do tworzenia wizerunku marki. Pasjonuje ją metoda design thinking, którą stosuje w pracy klientami.

Członkini międzynarodowej organizacji Toastmasters, kształcącej umiejętności przywódcze, komunikacyjne i wystąpień publicznych. Praca w warunkach ciągłych zmian rynkowych, rozwiązywanie problemów oraz zasada małych kroków nie jest jej obca.

WROCŁAW

,,Jestem webdeveloperem w Functionite. Studiując na Politechnice Wrocławskiej projektuję i piszę strony oraz aplikacje internetowe.

Programowaniem dla Internetu zajmuję się już 7 lat – zaczynałem od stron, ale szybko przeszedłem na rozbudowane portale i aplikacje internetowe. W tym momencie zajmuję się wszystkim, na co pozwalają moje umiejętności w HTML5, CSS3, Javascript, Pythonie, PHP i SQL.

Wśród moich realizacji znajdują się: strona internetowa konkursu ,,Matematyka w Technice dla Technika”, strona podsumowująca projekt OderPaare, witryna internetowa firmy Soymax, wizualizacje dla urządzeń chłodniczych firmy RC Polska; pomagałem także w budowie portalu Żelazna Logika. Wykonałem także różne strony internetowe i aplikacje facebookowe we współpracy z ProgresMedia oraz własne projekty, takie jak ConTool czy Gruppka.

Uwielbiam czytać książki. W wolnym czasie zajmuję się również fotografią, głównie krajobrazową.”

WROCŁAW

Orędowniczka i propagatorka Product Development z wykorzystaniem Design Thinking, którego uczyła się na UC Berkeley. Mentorka, prelegentka, wykładowczyni w tematach związanych z rozwojem biznesu, design management, design thinking, technikami kreatywnymi. Współwłaścicielka marki Contilo, która powstała z myślą o prowadzeniu projektów z wykorzystaniem metodyki Design Thinking do tworzenia produktów i usługi lepiej dostosowane do oczekiwań użytkowników. Pracuje jako Program Manager ds. Strategicznych we Wrocławskim Centrum Badań EIT+. Doktorantka Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (zainteresowania naukowe – przywództwo w eksperymentalnych zespołach naukowych). Absolwentka Wydziału Chemicznego PWr oraz Wydziału Informatyki i Zarządzania PWr. Certyfikowany menedżer projektów, trener biznesu. Absolwentka Programu TOP500 Innovators na Uniwersytecie Kalifornijskim w Berkeley organizowanego przez MNiSW. Członek Rady Doradczej Stowarzyszenia TOP 500 Innovators.

Gdzie?

1. Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

ul. Komandorska 118/120
53-345 Wrocław

Dla Kogo?

Na wydarzenie zapraszamy osoby, które:

– chcą czerpać inspirację do tworzenia kreatywnych rozwiązań, stosowanych w codziennym życiu i biznesie
– są zainteresowane założeniem własnej firmy, pracą w agencjach reklamowych, działach marketingu, rozwoju i innowacji
– wszystkich, którzy chcą rozwijać swoją kreatywność i poznać metodę Design Thinking.

Kontakt

1. Team I DESIGN

idesigndays.wroclaw@gmail.com

2. Joanna Szustakiewicz
(dla firm i instytucji zainteresowanych przykładami
wdrożeń Design Thinking na rynku wrocławskim)

joannaszustakiewicz@gmail.com

Uniwersytet Ekonomiczny

PARTNERZY

Share This